به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی با همراهی استاندار، فرماندار، نمایندگان مردم همدان و فامینین در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس، معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و مردم ولایتمدار و انقلابی همدان با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله، به این مکان مقدس و مردم دارالمومنین ادای احترام کرد و سپس در نماز جمعه این شهر حضور یافت.
در این آیین باشکوه استقبال مسئولان مختلف کشوری و استانی در کنار مردم بودند.
این مراسم استقبال از میدان امانزاده عبدالله تا حسینیه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد و مردم شعارهای صل علی محمد یاور رهبر آمد، دسته گل محمدی به شهر خود خوش آمدی و ولی امر مسلمین تشکر تشکر، سر می دادند.
شورای هماهنگی احزاب و تشکل های اصلاح طلب استان همدان نیز با صدور پیامی با تقدیر از زحمات آیت الله «غیاث الدین طه محمدی» برای حجت الاسلام «حبیب الله شعبانی موثقی» امام جمعه جدید این شهر آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید همدان صبح جمعه در آیینی با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب، استاندار همدان، رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور و جمعی از مسولان معرفی شد.
حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی متولد 1356 و اصالتا اهل روستای بهادربیگ شهرستان بهار استان همدان است، او دارای مدرک اجتهاد است و در انتخابات خبرگان از شورای نگهبان تایید ورود به انتخابات را دریافت کرد.
امام جمعه جدید همدان سابقه تحصیل و تدریس در رشته فقه و اصول، حقوق و قضا و سابقه تدریس در حوزه را دارد.
پیش از این آیت الله غیاث الدین طه محمدی به مدت 15 سال امامت جمعه همدان را عهده دار بود.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب متن انتصاب نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان را به شرح زیر قرائت کرد:
«بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حبیب‌الله شعبانی موثقی دامت‌افاضاته
اکنون با پایان یافتن مسئولیت جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمد طه‌محمدی دامت‌توفیقاته و با تشکر فراوان از فعالیت های علمی و اجتماعی ایشان در دوران آن مسئولیت خطیر، جنابعالی را به امامت جمعه‌ همدان و نمایندگی خود در آن استان منصوب می کنم.
همدان در شمار پیشروان حرکت انقلابی و مفتخر به تقدیم چهره‌های برجسته جهاد و شهادت و نیز شخصیتهای عالیقدر علم و عرفان است. انتظار می رود با همه‌ توان در خدمت حرکت دینی و انقلابی آن خطه تلاش نمائید.
با علمای دینی و فرزانگان دانشگاهی و فعالان عرصه‌های اجتماعی همکاری و از جوانان مؤمن و انقلابی پشتیبانی کنید.
سلوک مردمی با همه‌ قشرها بویژه جوانان و تکریم خانواده‌های شهیدان و ایثارگران را ممشای همیشگی خود قرار دهید و از فضل و تقوا و بصیرت که بحمدالله از آن برخوردارید محتوای خطبه‌های جمعه را غنا ببخشید.
توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می کنم.
والسلام علیکم و رحمت الله
سید علی خامنه‌ای»
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.