وحید علی ضمیر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح تا پنج فروردین سال آتی ادامه دارد و در صورت توزیع میوه بوسیله تعاون روستایی تا ١٥ فروردین تمدید می شود.
وی ادامه داد: میوه شب عید با کیفیت و قیمت مناسب بدون هیچ کم و کاستی عرضه می‌شود، بنابراین تمامی تدابیر لازم برای این بخش از سوی شهرداری با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه مربوطه و تعاون روستایی اندیشیده شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: از محل های عرضه میوه در طی ایام نوروز توسط تیم بازرسی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی به همراه نمایندگان اتاق اصناف و تعزیرات، نظارت و بازدید مستمر بعمل می آید.
علی ضمیر گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف و موارد مشابه، موضوع را جهت پیگیری با سامانه تلفنی 137 در میان بگذارند.
وی افزود: همچنین سازمان ساماندهی مشاغل شهری با ایجاد غرفه هایی در سطح شهر از ١٥ اسفند جاری جهت عرضه محصولات شب عید مانند ماهی قرمز و سبزه، فضای شهر را نوروزی کرده است.
وی ادامه داد: فروشگاه های شهروند کدهای چهار، یک، 2 و 6 با طرح ویژه عرضه کالا های اساسی گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت دولتی و اعمال تخفیف ١٥درصدی در اجناس، آماده تامین نیاز شهروندان است.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.