احمد جمشیدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی ها به اوج حساسیت رسیده و احتمال هر اتفاقی نیز وجود دارد بنابراین فدراسیون می تواند با نظارت دقیق تر نسبت به هرگونه مساله خاص برخورد لازم را داشته باشد.
وی بیان کرد: همچنین توقع می رود در این دیدارهای حساس باقی مانده از داوران باتجربه و کم اشتباه استفاده شود تا بازی ها به دور از حاشیه و جنجال ، با سلامت کامل برگزار شود.
جمشیدیان افزود: به هر حال در لیگ 2 به ویژه گروه ب چند تیم مدعی صعود هستند و همچنین تیم هایی نیز نگرانی سقوط را دارند و باید نسبت به نظارت های بهتر و نیز بکارگیری داوران مجرب و دارای عملکرد درخشان اقدام شود.
سرمربی پاس پیرامون بازی امروز چهارشنبه تیمش مقابل پرسپولیس گناوه خاطرنشان کرد: بازی سختی در پیش داریم چرا که حریف نیز برای رسیدن به جایگاه بهتر تلاش می کند و از امتیاز این بازی خانگی نیز بهره مند است.
وی با بیان اینکه در بازی رفت توانستیم این تیم را شکست دهیم اما بازی برگشت سخت تر است یادآور شد: زمین بازی تیم گناوه از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و تماشاگران پرشماری نیز دارد که کار را برای ما سخت کرده است.
جمشیدیان بیان کرد: با این حال تمام بازیکنان تیم را در اختیار داریم و نقطه قوت تیم ما نیز در همین است تا بتوانیم با دست پر نسبت به چیدمان تیم در این مسابقه اقدام کنیم.
سرمربی پاس اظهار داشت: در مجموع هدف تیم ما کسب سه امتیاز این بازی است تا بتوانیم یک گام دیگر به صعود نزدیک شویم.
وی با قدردانی از توجه مسئولان اجرایی استان همدان نسبت به تیم پاس گفت: سید سعید شاهرخی استاندار، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، عباس صوفی رییس هیات فوتبال و محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان ارکان اصلی حمایت تیم پاس در فصل جاری بودند.
جمشیدیان بیان کرد: شاگردانم مصمم هستند تا با کسب امتیازهای لازم در دیدارهای باقی مانده لیگ 2 راه صعود به لیگ یک را هموار سازند.
تیم پاس عصر امروز بازی حساسی مقابل پرسپولیس گناوه دارد.
برتری در این بازی احتمال صدرنشینی پاس را به همراه خواهد داشت.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.