داریوش صفاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه 30 نقطه برای توزیع میوه شب عید در سطح شهرستان تعیین شده است افزود: توزیع میوه شب عید از 26 اسفندماه با قیمت مصوب آغاز می شود و در صورت نیاز بازار این میزان افزایش پیدا می کند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر بیان کرد: به منظور تشدید و نظارت بیشتر بر بازار نوروزی به ویژه در ایام تعطیل 45 گشت مشترک نوروزی با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط از اول اسفندماه فعال شده است.
صفاری با بیان اینکه نظارت ها و کنترل بر بازار در این ایام به صورت منظم و مستمر در حال انجام است ادامه داد: طرح نوروزی امسال از نیمه دوم بهمن ‌ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
وی با اشاره به بازدید و نظارت مستمر از اصناف، واحدهای عرضه کالا، نانوایی ها، فروشگاه ها و مراکز اقامتی و بین راهی و رستوران ها افزود: همچنین در ایام پیک پایان اسفندماه، فعالیت تاکسی های سطح شهر از 25 تا 29 اسفندماه رصد می شود.
صفاری افزود: در ایام تعطیلات نوروز تعداد 10 نانوایی برای ارایه خدمات به مسافران به صورت کشیک تا 22 شب در سطح شهرستان فعال است.
وی گفت: در سایر ایام نوروز نیز علاوه بر فعالیت 80 درصد نانوایی ها، تعداد 26 نانوایی نیز تا ساعت 22 شب فعالیت می کنند تا مشکلی برای تامین نان شهروندان و مسافران نباشد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر اظهار داشت: در 11 ماهه امسال 11 هزار و 811 مورد بازرسی از واحدهای مختلف این شهرستان انجام شد که سه هزار و 271 مورد تخلف کشف شد.
صفاری ارزش این تخلف ها را بیش از 40 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بیشترین تخلف ها مربوط به گرانفروشی بوده است.
به گزارش ایرنا، طرح نظارتی نوروز 98 در شهرستان ملایر از نیمه دوم بهمن آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.