به گزارش ایرنا سیدسعید شاهرخی روز پنجشنبه در دیدار با رییس فدراسیون اسکی اظهار داشت: همدان با توجه به شرایط اقلیمی از ظرفیت بسیار خوبی در ورزش های کوهستانی به ویژه اسکی برخوردار است.
وی بیان کرد: پیست اسکی تاریک دره نیز در منطقه ای مناسب قرار گرفته و پتانسیل بسیار خوبی برای استان همدان در رونق صنعت گردشگری ورزشی به شمار می رود.
شاهرخی اضافه کرد: اسکی همدان باید همچون قبل فعال شود و انتظار داریم فدراسیون مساعدت و حمایت لازم را داشته باشد.
رییس فدراسیون اسکی کشور نیز در این نشست با قدردانی از حسن توجه استاندار همدان به توسعه ورزش به ویژه اسکی گفت: این فدراسیون آماده هرگونه همکاری در این زمینه است.
سیدعبدی افتخاری افزود: پیست اسکی همدان در گذشته فعالیت خوبی داشت اما برخی مسایل باعث شد تا در سال های اخیر اقدام خاصی در این پیست صورت نگیرد و اکنون آماده فعال سازی دوباره آن هستیم.
وی اضافه کرد: به طور قطع با حمایت دستگاه ورزش و سایر مسئولان اجرایی استان از ورزش اسکی می توانیم پیست تاریک دره را یکی از آزمونه های (پایلوت) اصلی توسعه این رشته تبدیل کنیم.
افتخاری خاطرنشان کرد: زیرساخت های موجود در پیست اسکی تاریک دره مناسب است و فدراسیون نیز در فعال سازی دوباره آن مشارکت جدی خواهد داشت.
سیدعبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی پس از این نشست، از پیست اسکی تاریک دره همدان بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پیست قرار گرفت.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.