به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ افشین یاری بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با یک دستگاه خودرو سواری سمند اقدام به قاچاق سیگار در اسدآباد می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 12 این شهرستان در ایست و بازرسی مقطعی، خودرو یادشده را مشاهده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 2 هزار و 800 نخ انواع سیگار خارجی کشف و علاوه بر دستگیری راننده ، خودرو نیز توقیف شد.
سرهنگ یاری ادامه داد: همچنین با شگردهای خاصی پلیسی و در اعترافات متهم، محل اختفا و دپو سیگارها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این محل، 34 هزار و 400 نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد.
وی بیان کرد: با اجرای طرح های انتظامی در سه روز گذشته، مقداری انواع موادمخدر، 450 عدد انواع قرص، 120سی سی شربت متادون و 27 قلم لوازم یدکی قاچاق خودروهای سواری به ارزش 650 میلیون ریال کشف و سه متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: با اجرای این طرح ها همچنین چهار فقره انواع سرقت کشف، چهار سارق ، چهار نفر جلبی، 9 معتاد و خرده فروش مواد مخدر و پنج تن به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ یاری از توقیف 10 دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در این شهرستان خبر داد و یادآور شد : اجرای این گونه طرح ها در ایام پایانی سال با همکاری مردم استمرار دارد.

** دستگیری فروشندگان موادمخدر در رزن
فرمانده انتظامی رزن اظهار داشت: پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت باند تهیه، توزیع و جابجایی موادمخدر در این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.
سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، محل فعالیت این باند شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه یکی از سرشاخه های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر به همراه یکی از همدستانش دستگیر و حدود 445 گرم هروئین از آنان کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
وی اضافه کرد: همچنین در این عملیات پس از شناسایی یک خرده فروش مواد مخدر، متهم دستگیر و 14 گرم هروئین از وی کشف و هر سه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

** کشف هفت فقره سرقت در نهاوند
فرمانده انتظامی نهاوند بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مزارع و باغ ها در این شهرستان موضوع رسیدگی شد.
سرهنگ شااحمد ساکی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی یکی از سارقان سابقه دار مرتبط با این پرونده شناسایی و دستگیر شد.
وی بیان کرد: متهم در بازجویی های فنی، به هفت فقره سرقت اماکن خصوصی در مناطق مختلف این شهرستان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.