پروانه سلیمانیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 30 بانوی همدانی در بخش دوبل و به صورت تک حذفی باهم به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: در این پیکارها سیما قفقازی و شهناز صارمی بر سکوی قهرمانی ایستادند.
سلیمانیان خاطرنشان کرد: همچنین مهین جواهری و ستایش فرخ رو عنوان دوم را کسب کردند، فاطمه برازنده و ساغر مرادحاصل به همراه معصومه وفایی و مهدیه لاجینی به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
نائب رییس هیات بدمینتون استان همدان در حاشیه این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: این رشته هم اکنون به عنوان یکی از ورزش های رایج در برنامه تفریحی خانواده های همدانی به ویژه در روزهای تعطیل است.
سلیمانیان افزود: امروزه بدمینتون به عنوان ورزش همگانی در بین خانواده ها در حال رواج است و آسان بودن بازی این رشته باعث شده تا خانواده ها به ویژه جوانان در ایام تعطیل که برای گشت و گذار به دامان طبیعت و فضای سبز می روند، ساعاتی را به فعالیت بدمینتون بپردازند.
وی اضافه کرد: همگانی شدن بدمینتون یکی از سیاست های اصلی دست اندرکاران و مربیان این رشته ورزشی است و حتی برای چندمین بار رقابت بدمینتون بین مادران و دختران را برگزار کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد.
سلیمانیان خاطرنشان کرد: ورزش بدمینتون نیاز به فضای خاصی برای بازی ندارد و در فضاهای هموار همچون پارک ها می شود این رشته را به ویژه در فصول بهار و تابستان در بین خانواده ها ترویج داد.
وی افزود: ورزش بدمینتون اکنون به صورت همگانی در سطح کشور رایج است اما در عرصه قهرمانی باید برنامه ریزی بهتری اتخاذ شود تا بتوانیم استعدادها را در بخش حرفه ای با آموزش های لازم به سطح مدال آوری برسانیم.
هم اینک بیش از 2 هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته ورزشی در همدان به صورت فعال تمرین و مسابقه می دهند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.