به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمشید باقری بیان کرد: ماموران گشت یگان امداد حین گشت زنی در یکی از مناطق شهر به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک شدند.
وی افزود: راننده سواری پژو با مشاهده ماموران از محل متواری شد که با انجام شگردهای پلیسی، خودرو متوقف و در بازرسی از آن 16 کیسه گردو و سه کیسه بادام قاچاق خارجی کشف شد.
فرمانده انتظامی همدان اضافه کرد: متهم در بازجویی های فنی اظهار داشت، قصد خالی کردن آجیل ها در یک انبار را داشته که ماموران یگان امداد با همکاری ماموران کلانتری 19 فرهنگیان با اقدامات پلیسی و دریافت مجوز قضائی مالک انبار را شناسایی کردند.
سرهنگ باقری ادامه داد: ماموران از این انبار انواع آجیل از قبیل بادام زمینی، تخمه کدو، تخمه آفتابگردان و جوهر لیمو خارجی و غیرمجاز را کشف کردند.

**سارقان موتورسیکلت در دام پلیس
فرمانده انتظامی رزن گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، 2سارق در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و سه دستگاه موتور سیکلت سرقتی نیز از مخفیگاه آنان کشف شد.
وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن وسایل نقلیه به تجهیزات ایمنی، پلیس را در راستای ارتقای امنیت و پیشگیری از سرقت یاری دهند.

**دستگیری 21سارق در اسدآباد
فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.
سرهنگ افشین یاری افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی، 21سارق دستگیر و 13 فقره انواع سرقت کشف شد.
وی ادامه داد: این سرقت ها شامل اماکن خصوصی و دولتی، داخل خودرو، سیم و کابل برق، منزل، خودرو و موتورسیکلت بوده است.
فرمانده انتظامی اسدآباد ادامه داد: همچنین در این مدت علاوه بر کشف مقادیری انواع مواد مخدر و جمع آوری اقلام ضد فرهنگی، 23 نفر جلبی و 6 نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و 21 دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

** کشف دام قاچاق در ملایر
فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی این شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی خاور مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ داود علی بخشی افزود: در بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، 83 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و سه متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی بیان کرد: ارزش دام های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.

**توقیف محموله کولر گازی
فرمانده انتظامی بهار گفت: کارکنان انتظامی این شهرستان در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی مزین شده با اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا موفق به کشف محموله کولرهای گازی قاچاق در جاده های ارتباطی این شهرستان شدند.
سرهنگ بزرگعلی نوری ارزش ریالی این کولرها و تجهیزات جانبی آن که در یک وانت آریسان بارگیری شده بود، افزون بر 250 میلیون ریال برآورد کرد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.