حجت الاسلام علی دشتکی عصر چهارشنبه در آیین تجلیل از عکاسان راهپیمایی 22 بهمن افزود: امروز هدف دشمن این است تا جایگاه خود پیش از انقلاب اسلامی را پس بگیرد ولی این را بداند که هرجا دشمن پنجه در پنجه جوانان انقلاب اسلامی کرده شکست خورده است.
وی اضافه کرد: امروز هیاهوی دشمن به دلیل الگو بودن انقلاب اسلامی است و می ترسد که انقلاب اسلامی به دیگر کشورها کشانده شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ادامه داد: امسال رسانه های دشمن با تمام امکانات به دنبال انعکاس برعکس این حماسه به یاد ماندنی بودند که مشخص شد پس از گذشت 40 سال، حضور مردم نسبت به سال های نخست انقلاب بیشتر شده است.
حجت الاسلام دشتکی افزود: یکی از راهبردها در حوزه فرهنگی مستند سازی است که باید در همان لحظه وقوع مستند سازی صورت گیرد.
وی ادامه داد: رسانه های ما کار مجاهدانه را به خوبی انجام دادند و با انعکاس دقیق و شفاف حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجلی حضور را نشان دادند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان نیز گفت: رسانه های استان، عکاسان و فیلمبرداران زیر برف و باران با چشم تیز بین خود چشم دشمنان را کور کردند و موجب خوشنودی رهبر معظم انقلاب شدند.
مهدی دهقان نیری با اشاره به اینکه هر عکسی از مردم نشان دهنده حقیقت انقلاب بود افزود: در روز راهپیمایی، به مدت چهل دقیقه، به صورت ممتد جمعیت از روی پل خواجه رشید راهپیمایی کرد و با توجه به شرایط آب و هوایی بیشتر شبکه های ملی آن را به تصویر کشیدند.
فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز گفت: عکاسان خبری در ثبت این لحظات تاریخی تلاش بسیار زیادی انجام دادند.
سرهنگ علی بقایی با اشاره به اینکه اگر عکس نباشد حس واقعه با خبر به خوبی منعکس نمی شود افزود: عکاسی علم، هنر و صنعت است که ما وظیفه داریم از زحمات تلاش و دغدغه ثبت انقلابی لحظات توسط عکاسان تقدیر کنیم.
وی تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا روز ملی به بهترین شکل ممکن منعکس شود.
سرهنگ بقایی عنوان کرد: با انتشار عکس هایی از راهپیمایی 22 بهمن در صفحه اینستاگرام رهبر معظم انقلاب، همدان جهانی شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان نیز گفت: راهپیمایی 22 بهمن به پایان رسید اما آنچه که می ماند انعکاس تصاویر آن برای آیندگان است.
سید محمد حسن فاضلیان افزود: راهپیمایی 2 ساعت به پایان رسید اما آنچه که آن را برای ماه ها و سالها و قرن ها ماندگار می کند عکس است.
در پایان از عکاسان خبری، که در روز 22 بهمن جلوه شکوه مردم را از لنز دوربین خود منعکس کردند تجلیل شد.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.