مهدی رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ورزشکار ملایری برای نخستین بار موفق به کسب مدال در مسابقات تیراندازی با کمان نوجوانان و جوانان کشور در رشته ریکرو شد.
وی بیان کرد: در این مسابقات کماندارانی از استان های اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، کرمان، لرستان، مازندران، زنجان، یزد، جزیره کیش و همدان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر «محمدمهدی بیرانوند» را سرمایه ای بالقوه برای ورزش تیراندازی استان و شهرستان دانست و گفت: وی تمرینات خود را زیر نظر مربی باتجربه این رشته ورزشی «محمد غفوری» در سالن ورزشی شهید رسول حیدری انجام می دهد.
رضایی همچنین به افتخار آفرینی بانوان ملایری در کسب سهمیه اردوی تیم ملی مسابقات کشتی کلاسیک قهرمانی بانوان کشور اشاره کرد و افزود: این رخداد برای نخستین بار اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: «هانیه کولیوند» ورزشکار خوش آتیه ملایری موفق شد با کسب سهمیه اردوی تیم ملی مسابقات کشتی کلاسیک قهرمانی کشور مجوز حضور در مسابقات اوپن کشور را دریافت کند.
به گزارش ایرنا، مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان نوجوانان و جوانان کشور به میزبانی فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور 102 کماندار در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.
شهرستان ملایر دارای بیش از 11 هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.