سرهنگ جمشید باقری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حوالی ظهر روز جمعه ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی به یک دستگاه پراید پارک شده در حاشیه خیابان که درهای آن باز بود مشکوک شدند.
وی اضافه کرد: پس از بررسی خودرو، حدود 50 کیلوگرم گوشت کشف شد و هنگام تجسس ماموران، فردی از داخل آپارتمان مجاور خارج و اعلام می کند خودرو و گوشت داخل آن متعلق به وی است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: این فرد مدعی بود که صاحب رستوران بوده و قرار است گوشت ها را با سواری پراید به محل کار منتقل کند.
سرهنگ باقری ادامه داد: ماموران به ادعای های این فرد مشکوک شده و با هماهنگی مقام قضایی با حضور نماینده تعزیرات و علوم پزشکی منزل فرد مظنون را بازرسی کردند.
وی گفت: ماموران در این بازرسی حدود 300 کیلوگرم گوشت از انباری داخل منزل مسکونی کشف کردند که به گفته کارشناس دامپزشکی فاسد شده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: گوشت های قرمز بدون علامت تاییدیه سلامت و تاریخ مصرف در مکانی غیرمجاز و غیر بهداشتی نگهداری می شد.
سرهنگ باقری بیان کرد: انباری این منزل مسکونی پلمپ و گوشت های فاسد برای امحا تحویل دامپزشکی همدان شد همچنین متهم 35 ساله بازداشت و برای وی پرونده قضایی تشکیل شد.
ماموران انتظامی هفته گذشته نیز از یک بستنی فروشی در محله ششصد دستگاه شهر همدان حدود 1.5 تن گوشت فاسد کشف کردند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.