محسن جهانشیر روز شنبه با حضور در تمرین تیم فوتبال پاس، در جمع بازیکنان این تیم اظهار داشت: مسئولان اجرایی استان دغدغه موفقیت تیم پاس را دارند و از همین رو با وجود کاستی ها ، حمایت لازم را در حد توان خواهیم داشت.
وی افزود: امسال بازیکنان و کادر فنی همدل و متحد را در کنار هم شاهد هستیم و انتظار داریم در ادامه مسابقات نتایج مطلوب کسب شود.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: پاس باید به جایگاه اصلی خود بازگردد و رویکرد مدیران ارشد اجرایی استان نیز رسیدن به رتبه های بالاتر است.
جهانشیر افزود: حمایت استاندار از تیم پاس نیز به خوبی شکل گرفته و به زودی نشستی با اعضای هیات مدیره پیرامون حل مسایل و دغدغه های باقی مانده خواهیم داشت.
سرمربی تیم پاس همدان نیز در این دیدار گفت: تعصب و غیرت بازیکنان، مربیان و سایر اعضای کادر فنی منجر به کسب نتایج مطلوب در فصل جاری شده اما اگر مسئولان توقع صعود دارند باید حمایت ها پررنگ تر باشد.
احمد جمشیدیان افزود: بازی های باقی مانده حکم فینال را برای ما دارد و برای صعود در هر بازی محکوم به پیروزی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: دیدارهای سختی در پیش داریم به خصوص اینکه در نیم فصل دوم به دلیل بدهی های مالی نتوانستیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم و باهمین داشته ها باید به مصاف تیم های قدرتمند در لیگ 2 برویم.
جمشیدیان اظهار داشت: بدهی های مالی فصول گذشته یکی از مشکلات اصلی تیم ما است ضمن اینکه از ابتدای امسال تاکنون ریالی به اعضای کادر فنی پرداخت نشده که همین مساله نیز مطلوب نیست.
در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان همدان پاداش نقدی به اعضای تیم پاس اعطا کرد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.