امیر خجسته روز جمعه در جمع معتمدان، اعضای شورای و دهیار روستای یکن آباد شهر همدان بیان کرد: 355 هزار متر مربع آسفالت و پنج هزار 800 تن قیر رایگان در چهار سال گذشته به روستاهای بخش مرکزی همدان تخصیص یافت.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در عین حال یک هزار و 800 تن قیر برای جاده کرمانشاه و 2 هزار تن برای جاده ملایر اختصاص یافته است.
خجسته با بیان اینکه روستای یکن آباد از روستاهای موفق در حوزه اشتغال است گفت: تولید چند برند کشوری لباس، زیرکفش، پگ های بیمارستانی، وجود چند کارخانه چاپ، تولیدی زیره کفش و ایجاد خانه های بوم گردی و چند کارگاه تولیدی از ظرفیت های این روستا است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: تامین آب آشامیدنی مهمترین مسئله برای تضمین آینده مردم این روستا است چراکه بی توجهی به این موضوع می تواند برنامه ریزی های و سرمایه گذاری های اقتصادی صورت گرفته را دچار چالش کند.
وی ادامه داد: هم اینک سربار فاضلاب پادگان زرهی قهرمان ارتش، آب آشامیدنی 2 روستای یکن آباد و ‌مهدی آباد را با مشکل مواجه کرده که انتظار می رود مسئولان پادگان برای حل مشکل اهالی این روستاها چاره ای بیاندیشند.
بخشدار مرکزی همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: دهیاری ها و بخشداری امسال بودجه چشمگیری نداشتند اما با این وجود کارهای عمرانی خوبی در بخش آسفالت و آمادسازی اتفاق افتاده است.
حمید عبدلی اضافه کرد: با تعامل مسئولان و پیگیری های نمایندگان مردم همدان در خانه ملت قیر رایگان برای بهسازی روستاها اختصاص یافت.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.