رییس اداره حفاظت محیط زیست کبودراهنگ در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش با هدف جلب مشارکت های مردمی برای حفاظت از محیط زیست و پیشگیری از آلوده کردن هوا برگزار شده است.
پیمان زرین افزود: برخی مواقع شاهد آتش سوزی های عمدی و فعالیت های واحدهای آلاینده دور از چشم محیط زیست هستیم که امید می رود مردم در معرفی افراد متخلف همکاری داشته باشند.
وی با بیان اینکه داشتن هوا پاک و سالم حق همه شهروندان است گفت: نباید اجازه فعالیت واحدهای آلاینده ای که منجر به تضییع حق مردم می شود، داده شود.
رییس اداره حفاظت محیط زیست کبودراهنگ اظهار داشت: وضعیت کیفی هوای این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون طبق گزارش ایستگاه پایش هوای موجود در کبودراهنگ، حتی یک روز هم ناسالم نبوده است.
زرین ادامه داد: هر چند آلودگی های ناشی از استفاده نیروگاه شهید مفتح از ازت و هدایت دود این نیروگاه توسط باد بیشتر به سمت کبودراهنگ بود که برخوردهای لازم صورت گرفت.
وی بیان کرد: به منظور جلب مشارکت های مردمی برای حفاظت از محیط زیست حدود 10 نوبت به صورت نمادین زباله های موجود در منطقه ویان، نزدیکی پلیس راه، حاشیه تالاب و رودخانه ها پاکسازی شد.
به گزارش ایرنا در این آیین به شرکت کنندگان به قید قرعه سه دستگاه دوچرخه، 10 کارت هدیه و 20 فقره سیم کارت اهدا شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.