کریم حمیدوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه چهل‌ سالگی به معنای توانمندی و اقتدار انقلاب اسلامی است افزود: باید دستاوردها و خدمات نظام در مقایسه با رژیم شاهنشاهی، برای نسل‌های جدید تشریح و تبیین شود.
وی اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب دوران بالندگی و سرافرازی نظام است لذا در این ایام مهمترین وظیفه حفظ وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان است.
حمیدوند خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم و تهدید دشمنان و مشکلات اقتصادی کشور امیدواری و دلگرمی به مردم باید در اولویت باشد.
فرماندار اسدآباد با تاکید بر اینکه خدمات نظام در عرصه بهداشت و درمان، توسعه علمی، حمل و نقل جاده ای و عمران و آبادانی روستاها در این شهرستان شاخص تر است اضافه کرد: طرح های بسیاری به ویژه درحوزه اشتغال و تولید با حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی اجرا شده که در جشن چهل سالگی به بهره برداری می رسد.
حمیدوند افزود: چندین کمیته تخصصی برای این منظور تشکیل شده تا آیین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شور و شکوه کم نظیری در قالب برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شود.
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و حمایت مردم به اقتدار و صلابتی رسیده که ابرقدرتها را در سیاست هایشان ناکام گذاشته اظهار داشت: بی تردید در جشن بالندگی و بلوغ انقلاب اسلامی مردم همپای دولتمردان و مسئولان پیرو ولایت فقیه از ارزشها و آرمان های شهدا دفاع می کنند.
اسدآباد شهرستانی با افزون بر 100 هزار جمعیت است که در فاصله 45 کیلومتری از همدان واقع شده و 400 شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.