به گزارش ایرنا، نتایج پایانی نیم فصل اول تیم پاس که با بردهای پیاپی همراه بود، سبب شد تا این تیم از انتهای جدول به رتبه دوم گروه ب صعود کند.
شاگردان احمد جمشیدیان در نیم فصل اول یکی از بهترین تیم های لیگ دویی بودند و حالا با 21 امتیاز اصلی ترین تعقیب کننده آرمان گستر سیرجان صدرنشین گروه ب به شمار می روند.
اما شهرداری بندرعباس در حالیکه نیم فصل پر افت و خیزی را سپری کرد اما همچنان در کورس مدعیان باقی مانده است.
حال پاسی ها در بازی امروز کار سختی پیش رو دارند و اگر می خواهند همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند، محکوم به پیروزی هستند.
شرایط گروه ب لیگ دسته 2 به گونه ای است که بین تیم های دوم تا ششم جدول تنها سه امتیاز اختلاف بوده و یک برد و باخت تغییری گسترده در جدول مسابقات ایجاد می کند.
شاگردان جمشیدیان هفته قبل در بازی خارج از خانه مقابل بعثت کرمانشاه به تساوی بدون گل رسیدند تا مهیای این بازی خانگی شوند.
دیدار مقابل شهرداری بندرعباس برای پاس مسابقه انتقامی به شمار می رود چرا که در بازی رفت در حالیکه در وقت قانونی یک بر یک بودند، در واپسین ثانیه ها گل دوم را دریافت کردند.
دیداری که بازیکنان پاس معتقد به ناداوری بودند و میزبان نیز رسم خوشایند میهمانوازی را به جا نیاورد.
با این حال اگر پاس درصدد حفظ جایگاه دومی خود است، باید این مسابقه را با برد پشت سر بگذارد.
پاسی ها با صدر جدول هم اختلاف پنج امتیازی دارند و پیروزی مقابل شهرداری بندرعباس می تواند شانس آنها برای نزدیک شدن به صدر جدول را کاهش دهد.

* پایه های لرزان شهرداری بندرعباس
شهرداری بندرعباس از جمله مدعیان لیگ 2 به شمار می رود اما نتایج 2 هفته اخیر آنها باعث نارضایتی هواداران و شعار علیه کادر فنی تیم شده است.
شهرداری بندرعباس هفته قبل در بازی خانگی مقابل استقلال رامشیر به تساوی بدون گل دست یافت تا با 19 امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی بماند.
شاگردان آرش برهانی در مسابقه امروز کار دشواری پیش رو دارند و بیش از آنکه نگران بازی باشند، محکوم به کسب امتیاز برای بقا در کورس قهرمانی هستند.
این تیم در شرایطی با 19 امتیاز رتبه چهارم را در اختیار دارد که چه بسا با قبول شکست در این مسابقه تا رتبه هشتم جدول تنزل کند.
بنابراین برای شهرداری که مدعی صعود محسوب می شود، پیروزی در بازی امروز مهم است.

* بازی 6 امتیازی
سرمربی تیم پاس همدان پیرامون بازی امروز تیمش می گوید: دیدار با شهرداری بندرعباس یک بازی 6 امتیازی است و به طور قطع هر 2 تیم برای پیروزی به میدان می آیند.
احمد جمشیدیان افزود: شهرداری بندرعباس همواره در کورس مدعیان بوده و معتقدم پرمهره ترین تیم حاضر در لیگ 2 است.
وی اضافه کرد: شناخت کافی از این تیم داریم منتهی احتمال اینکه با ترکیب جدید وارد میدان شوند، وجود دارد.
جمشیدیان اظهار داشت: در بازی رفت مقابل شهرداری اتفاق های عجیب رقم خورد که در نهایت با شکست، بندرعباس را ترک کردیم و اکنون به دنبال جبران باخت برابر این تیم هستیم.
سرمربی پاس خاطرنشان کرد: از هواداران تقاضامندم که با حضور پرشور در ورزشگاه، تیم پاس را تنها نگذارند و حمایت لازم را داشته باشند.
جمشیدیان افزود: تیم پاس تاکنون با حداقل هزینه ها به این جایگاه رسیده است و امیدوارم در ادامه با حمایت همه جانبه مسئولان بتوانیم شرایط تیم را هموارتر سازیم.
دیدار تیم های پاس همدان و شهرداری بندرعباس از هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.