سرهنگ شااحمد ساکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اعضای یک خانواده پس از ورود به خانه متوجه وضع نامطلوب زن 26 ساله شده و بلافاصله او را به بیمارستان علیمرادیان منتقل می کنند.
وی اضافه کرد: کادر پزشکی متوجه مسمومیت این زن می شود با این وجود تلاش برای مداوا و احیای وی بی نتیجه مانده و او جان می بازد.
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه اختلاف خانوادگی منجر به خودکشی این زن شده است، اظهار داشت: پس از تحویل جسد این زن به پزشکی قانونی با توجه به نداشتن شاکی، جسد تحویل خانواده شد.
سرهنگ ساکی ادامه داد: مهمترین عامل گرایش به خودکشی ضعف اعتقادی است و بی توجهی به آموزه های دینی موجب انجام اعمال خشونت آمیز هنگام عصبانیت می شود.
وی بیان کرد: خانواده ها باید نسبت به تقویت اعتقادات دینی و مذهبی فرزندان خود توجه ویژه ای داشته باشند چراکه این مولفه در ایجاد یک شخصیت نرمال و ایده آل بسیار موثر است.
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، عمل به آموزه های دینی را یرای پیشگیری از گرایش به سمت اعمال مجرمانه، کنترل خشم و مقابله با تهدیدهای فرهنگی خواستار شد.
سرهنگ ساکی اضافه کرد: افرادی که دچار استرس، نگرانی و بیماری هستند برای درمان به جای پایان دادن به زندگی به روانپزشک مراجعه کنند.
بر اساس آمارهای منتشر شده 10 تن سال گذشته در همدان بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان باختند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.