سرهنگ جمشید باقری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک قاچاقچی با بارگیری پتو در یکی از استان های غربی، قصد انتقال آن به لرستان را داشت.
وی اضافه کرد: ماموران پاسگاه انتظامی آبشینه هنگام گشت زنی در جاده همدان- ملایر به راننده این خودرو مشکوک شده و این وسیله نقلیه را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، پتوهای خارجی قاچاق و بدون هر گونه فاکتور خرید به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال را کشف کردند.

** سارق وسایل داخل خودرو
سرهنگ جمشید باقری گفت: ماموران کلانتری 14 شهدا در حال گشت زنی در جلوی یکی از بیمارستان های شهر همدان، مردی جوان را در حال دستکاری درب یک دستگاه سواری پراید مشاهده کردند.
وی افزود: متهم با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که توسط ماموران دستگیر شد اما در تحقیقات خود را مالک خودرو معرفی کرد که با سر رسیدن مالک سواری پراید، مشخص شد اظهارات متهم کذب است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: ماموران احتمال وقوع سرقت های بیشتر توسط این فرد را می دادند بنابراین در ادامه تحقیق، خودروی متهم کشف و در بازرسی از آن سه دستگاه ضبط و پخش خودرو را کشف شد.
سرهنگ باقری با بیان اینکه متهم به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست تا خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و ضد سرقت مجهز کنند.
یک هزار سارق نیمه نخست امسال در همدان دستگیر شدند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.