سرهنگ جمشید باقری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته به دنبال تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر تردد مشکوک یکدستگاه خودروی سواری پراید با 2 سرنشین در میدان شیرسنگی، تیمی از ماموران یگان فوریت های پلیسی110 به محل اعرام شدند.
وی اضافه کرد: سرنشینان خودرو با مشاهده پلیس پا به فرار گذاشته و تعقیب و گریز برای دستگیری متهمان با اجرای طرح مهار آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: مشخصات خودرو به تمامی گشتی های پلیسی اطلاع رسانی شد که پس از دقایقی کوتاه این وسیله نقلیه در بلوار شهید مطهری در محاصره پلیس متوقف و سرنشینان بازداشت شدند.
سرهنگ باقری ادامه داد: پس از انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد که خودرو سواری پراید متهمان صبح همان روز از حوالی منطقه خانی آباد تهران به سرقت رفته است.
وی افزود: یکی از سارقان به هویت سعید بیان کرد که به همراه سه تن از دوستان یکدستکاه خودروی سواری را کرایه کرده و در بین مسیر هنگام ترک خودرو توسط راننده برای خرید سیگار، اقدام به سرقت پراید کرده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: با همکاری متهمان مخفیگاه دیگر همدستان شناسایی و در یک عملیات پلیسی آنها نیز دستگیر شدند.
سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه سارقان بین 20 تا 26 سال سن دارند گفت: هر چهار متهم برای بررسی جرائم احتمالی تحویل دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی همدان داده شدند.
وی توصیه کرد: افرادی که در حرفه مسافرکشی فعالیت دارند به افرادی که در پوشش مسافر با پیشنهاد کرایه غیرمتعارف درصدد تطمیع و اغفال آنها هستند، اعتماد نکنند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.