به گزارش ایرنا شامگاه جمعه این هفته در حالیکه ریزش باران پاییزی در همدان شدت گرفته بود برخی از اهالی این استان حضور در دامنه سرسبز الوند را به نظاره باران از پشت شیشه ترجیح دادند.
چند جوان که در حال بازگشت از گنجنامه شهر همدان بودند با سرعت این مسیر پرپیچ و خم را پیموده اما راننده 25 ساله به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با تیربرق برخورد کرد.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان همدان در این سانحه رانندگی سرنشین 22 ساله فوت و 2 تن دیگر مجروح و راهی بیمارستان شدند.
سرهنگ جمشید باقری افزود: خودروهای عبوری از این مسیر برای کمک به سرنشینان خودرو پژو 405 متوقف شده و شماری از رانندگان به مدد مصدومان شتافتند.
وی اضافه کرد: راننده جوان این خودرو، درمانده و سراسیمه از بروز این سانحه ناگهانی در تصمیمی عجولانه از وسیله نقلیه پیاده و دوان دوان به سمت یکی از خودروهای پارک شده در حاشیه جاده رفت.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: این جوان سوار بر خودروی تاکسی که راننده آن برای کمک به مصدومان این سانحه خودروی خود را بدون برداشتن سوئیچ رها کرده بود، از محل متواری شد.
سرهنگ باقری، با بیان اینکه راننده تاکسی موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی کرد افزود: سارق تاکسی کمتر از یک کیلومتر از صحنه تصادف فاصله گرفته بود که دوباره دچار سانحه شد.
وی ادامه داد: این راننده جوان در مجاور اردوگاه شهید قاسمی واقع در مسیر گنجنامه با 2 دستگاه خودروی پژو 206 و ام.وی.ام برخورد کرده و به شدت مجروح شد.
وی گفت: ماموران انتظامی فرد مجروح را با استفاده از یک دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی منتقل کردند و هم اینک این جوان در بیمارستان بستری و تحت نظر پلیس است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.