سردار بخشعلی کامرانی صالح روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بروز چند فقره سرقت خودروی پراید در شهر همدان، موجب تشکیل تیمی برای شناسایی سارقان شد.
وی افزود: تحقیقات اولیه پلیس موید این بود که اعضای این باند اقدام به سرقت سواری پراید مدل پایین کرده و پس از سرقت لوازم و قطعات و محتویات داخل خودروها، آنها را در گوشه ای از خیابان رها کرده سپس با سرقت یک دستگاه خودرو پراید دیگر لوازم سرقتی را با آن جابه جا می کنند.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران حین گشت زنی به سواری پراید مشکوک شده و پس از استعلام دریافتند که سرقتی است.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: همچنین مشخص شد منزلی که سواری پراید در مقابل آن پارک شده توسط چهار فرد غیربومی اجاره شده است.
وی افزود: پس از ورود به این منزل مقدار قابل توجهی لوازم، قطعات، مدارک و محتویات خودروهای سرقتی کشف و 2 زن دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: متهمان اعتراف کردند که به همراه 2 جوان برای تفریح و سرقت به همدان سفر کرده و منزلی را برای انجام اعمال مجرمانه اجاره کرده اند.
سردار کامرانی صالح اضافه کرد: آنها لوازه سرقتی را با همدستی 2 تن دیگر به استان تهران منتقل کرده و در اسلام شهر به فروش می رسانند.
وی گفت: یکی از متهمان نیز توسط پلیس در داخل شهر دستگیر شد و عضو چهارم این باند با اطلاع از دستگیری همدستانش متواری شده بود که او هم در مخفیگاهش در تهران دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: متهمان با این شیوه و شگرد در شهرهای قم، تهران ،کرج و اسلام شهر مرتکب سرقت شده بودند.
وی بیان کرد: متهمان به 21 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند که تمامی وسایل نقلیه مسروقه کشف و تحویل مال باختگان شد.

** کشف 60 هزار لیتر گازوئیل
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، حین کنترل خودروهای عبوری در جاده ها و در ایستگاه بازرسی شهید زارعی، به 2 دستگاه کامیون نفتکش که از استان های غربی به مقصد تهران در حال حرکت بود مشکوک و آن ها را متوقف کردند.
سردار کامرانی صالح افزود: رانندگان ابتدا عنوان کردند که تانکرها بدون سوخت هستند اما در بازرسی های صورت گرفته مشخص شد، هر کدام حامل 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه هستند.
وی اظهار داشت: متهمان دستگیر و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی این استان ارسال شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.