محمود فیضی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد مسکن ساخته شده 89 واحد مسکونی با 51 میلیارد و 758 میلیون ریال اعتبار در مناطق شهری احداث شده است.
وی اظهار داشت: 162 واحد مسکونی نیز با اعتبار 46 میلیارد و 13 میلیون ریال در روستاها ساخته و مقاوم سازی شده است.
فیضی با اشاره به اینکه از ابتدای سال یک هزار و 761 واحد مسکونی نیز در استان همدان تعمیر شده است ادامه داد: 880 واحد مسکونی شهری با اعتبار 16 میلیارد و 900 میلیون ریال و 881 واحد مسکونی روستایی با اعتبار 17 میلیارد و950 میلیون ریال تعمیر و مرمت شد.
وی پیش بینی کرد: تاپایان سال 2 هزار و 660 واحد مسکونی شهری و روستایی تعمیر و بازسازی می شوند.
مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد همدان گفت: در این مدت 37 چشمه سرویس بهداشتی برای محرومان و مددجویان کمیته امداد استان ساخته شده است.
فیضی اظهار داشت: در هشت ماه نخست سال گذشته 2 هزار و 41 واحد مسکونی شهری و روستایی تعمیر و ساخته شده که میانگین این واحدها برای مددجویان کمیته امداد 65 متر مربع است.
وی تاکید کرد: اعتبارات تعمیر و ساخت واحدهای مسکونی از محل منابع دولتی، صدقات، درآمدهای کمیته امداد، تسهیلات صندوق ولایت و کمک های مبتنی بر نیاز تامین می شود.
بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، حدود 49 هزار خانواده نیازمند شامل 86 هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می کنند.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.