به گزارش ایرنا آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به توصیه ها و هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب به ملت ایران اظهار داشت: مسئولان وضعیت کشور را همه جانبه رصد کرده و مراقب اوضاع باشند.
وی اضافه کرد: به برکت خون شهدا ملت ایران تاکنون بر توطئه و تحریم های دشمنان فائق آمده و هرگز تسلیم دشمنان نمی شود.
امام جمعه همدان بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و افزود: یادواره های خوبی در سطح استان برگزار می شود و این آیین نیکو باید همیشه استمرار داشته باشد.
آیت الله طه محمدی یادآوری کرد: تکریم و یادبود شهدا موجب شادی خانواده های شهدا و زنده ماندن و پویایی دین اسلام و حفظ ایثارگری و جانفشانی رزمندگان اسلام می شود.
امام جمعه همدان دین را بزرگترین سرمایه انسانی دانست و گفت: سلامت عقل و جسم از سرمایه هایی است که خداوند به انسانها هدیه کرده و دین اسلام گل سرسبد سرمایه الهی و قابل قیاس با هیچ نعمتی نیست.
آیت الله طه محمدی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام برای از بین بردن سرمایه های ناب الهی و ایجاد فاصله بین بشریت و دین اسلام هزینه های زیادی را متحمل می شوند.
امام جمعه همدان به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در بین جوانان تاکید کرد و افزود: برای حفظ دین خدا همه ما در هر زمان و مکانی باید جهاد کرده و جان و مالمان را ایثار کنیم.
آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان اقامه می شود.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.