به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس با اشاره به خروج آمریکا از برجام، افزود: آمریکایی ها وارد برجام نشده بودند که بخواهند خارج شوند و هیچ وقت در طی این سال ها به تعهدات خود عمل نکردند.
وی اظهار داشت:پس از برجام آنها از اروپایی ها، سرمایه داران و بانک ها می خواستند که با ایرانی ها وارد عقد قرارداد نشوند و می گفتند کشور ایران خطرناک و طرفدار تروریست است.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: مردم ایران 40 سال قبل دست آمریکایی ها را در کشور ایران قطع کردند و حالا که دست آنها کوتاه شده می خواهند هر طور که شده بازگردند.
ایمانی افزود: اختلافات ایران و آمریکا ریشه ای و اساسی است، در این سال ها آمریکایی ها همیشه دشمنی کرده اند ولی امروز دشمنی ها آشکارتر شده است.
خطیب جمعه فردیس گفت: امید آمریکایی ها در بحث تحریم ها و فشارهای اقتصادی است و تصور می کنند اگر تحریم ها را جدی تر کنند، ایران مجبور خواهد شد با آمریکایی ها و غربی های پای میز مذاکره بنشیند اما آمریکایی ها به هدف خود نخواهند رسید و ما باید این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.
امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند باید کشور ایران تعهدات قوی بگیرد، گفت: اگر باقی بودن ایران در برجام تامین کننده منافع ملی نباشد، دلیلی ندارد به اجرای تعهدات خود ادامه دهیم.
وی ادامه داد: ایران کاری خواهد کرد که آمریکایی ها از این کرده خود پیشیمان خواهند شد و ملت ایران در طی 40 سال گذشته هم در جنگ با استکبار بوده اند و باز هم کاری می کنند که آمریکا از هزینه هایی که در خاورمیانه کرده پشیمان شود.
پس از اقامه نماز جمعه، نمازگزاران فردیسی با برگزاری راهپیمایی و سردادن شعارهایی علیه شیطان بزرگ آمریکا، اقدام دولت این کشور در خروج از برجام را محکوم کردند.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.