به گزارش روز جمعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان، در این پیام با تسلیت به خانواده مرحومه منصوره حسینی و ابراز تاسف برای وقوع حادثه غم انگیز و جبران ناپذیر آن مرحومه در بیمارستان بوعلی آورده است: در پی گزارش فوت مادر در بیمارستان خصوصی بوعلی بلافاصله طبق هماهنگی به عمل آمده برای بررسی کامل موضوع و روند منتهی به مرگ بیمار، تیم تخصصی دانشگاه متشکل از متخصصان و کارشناسان به محل اعزام شدند تا تمامی مراحل پذیرش، بستری، اقدامات تشخیصی و درمانی، سوابق و سیر بیماری از ابتدا تا انتها را بررسی و ثبت و ضبط کنند.
در ادامه این پیام آمده است: پس از اخذ نظریات کارشناسان و تشکیل 'کمیته های تخصصی مرگ مادری' و نیز گزارش سازمان پزشکی قانونی استان نتیجه نهایی از طریق مراجع مرتبط مشخص می شود.
این پیام می افزاید: با عنایت به اهمیت ارایه مراقبت های بهداشتی و درمانی به مادران باردار و نیز الزام حمایت از مادر و نوزاد که از دستورالعمل های وزارت متبوع است دانشگاه و همه مراکز آموزشی درمانی خود را ملزم به رعایت این امر مهم می داند.
گفتنی است، مرحومه «منصوره حسینی» پس از زایمان و انجام عمل سزارین در بیمارستان بوعلی همدان به دلیل تزریق آمپول جان خود را از دست داد.
منصوره حسینی رییس کتابخانه مرکزی همدان بود.
2087/9904
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.