به گزارش ایرنا، اکبر کاوسی امید روز دوشنبه در جلسه اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان افزود: متصدیان میز خدمت باید از افراد آگاه به فعالیت مدیریت شهری باشند تا بتوانند در آگاهی بخشی به مراجعان در زمینه وظایف مدیریت شهری و احقاق حقوقشان اطلاعات کافی داشته باشند.
وی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع با مدل میز خدمت در مجموعه مدیریت شهری باعث دلگرمی مردم نسبت به فعالیت های شهرداری خواهد شد.
کاوسی دلگرمی و رضایتمندی مردم از خدمات رسانی مدیریت شهری و ایجاد میز خدمت را از اولویت های شورا و شهرداری دانست و تاکید کرد: نیروی انسانی از مهمترین مولفه های میز خدمت است و در شهرداری همدان باید ضمن راه اندازی سیستم یکپارچه در کنار آن نظرسنجی از رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری صورت گیرد.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان افزود: پرداخت اضافه کار مزایای نیروهای متصدی شهرداری باید متناسب با میزان رضایتمندی مردم از آن مرکز باشد.
نایب رئیس و سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه گفت: راه اندازی دفاتر پیشخوان برای آسان سازی در خدمات دهی به شهروندان ضروری است.
بادامی نجات با بیان اینکه باید به سمت الکترونیکی کردن ارایه خدمات حرکت کرد افزود: در کنار خدمات الکترونیک باید راهبرد عملیاتی میز خدمت نیز در نظر گرفته شود.
وی اضافه کرد: ایجاد دفاتر پیشخوان افزایش اشتعالزایی و آسان سازی در ارائه خدمات را به دنبال دارد.
بادامی نجات افزود: از آنجایی که مشکلات و موانع شهرداری با کمک فناوری حل می شود، بر این اساس باید در برنامه ریزی سال 98 اولویت بندی ها بر مبنای فناوری و تقویت این حوزه جهت آسان سازی در خدمات رسانی باشد.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.