امین روستایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 6 هزار و 500 خانوار روستایی اشتراک استفاده از نفت سفید دارند که این محصول به اندازه کافی در فصل سرما تامین شده است.
وی اظهار داشت: با بررسی های انجام شده و در نظر گرفتن شرایط جوی حاکم بر منطقه، فرآورده نفت سفید به میزان لازم در انبارهای نفت ایثارگران و نوشیجان ذخیره شده و مشکلی در تامین سوخت تمامی مشترکان برای فصل زمستان وجود ندارد.
روستایی یادآور شد: از ابتدای سال 97 تا پایان آبان ماه (هشت ماه) حدود 10 میلیون و 400 هزار لیتر نفت سفید به مقاصد مصرف ارسال شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 35 درصدی مصرف این نوع فرآورده هستیم.
وی ادامه داد: این مهم با پایش مستمر و به موقع مصرف کنندگان واقعی و جلوگیری از عرضه سوخت خارج از شبکه توسط کارکنان منطقه میسر شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت:در راستای ارسال به موقع فرآورده به روستاهای بدون انشعاب گاز طبیعی و همچنین روستاهای سخت گذر، برنامه ریزی های لازم انجام شده است.
روستایی اضافه کرد: با توجه به شدت برودت هوا در روزهای پیش رو، روستایی های عزیز برای دریافت سهمیه نفت سفید خود بر اساس کالابرگ دریافتی به فروشندگی ها مراجعه کرده و این اقدام را به آینده موکول نکنند.
در حال حاضر 100 درصد از جمعیت شهری و 99.5 درصد جمعیت روستایی استان همدان از نعمت گاز برخوردار هستند و این در حالی است که ضریب نفوذ گاز رسانی در استان همدان از متوسط کشوری جلوتر است.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.