به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه گذشته همدان میزبان شصت و دومین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان ها بود که پس از برگزاری مراسم، مطالبی در فضای مجازی مبنی بر بی نتیجه بودن این مجمع منتشر شد.
در بخشی از این مطلب انتقادی آمده بود، این مجمع مشورتی در حالی در همدان به کار خود پایان داد که هیچ‌ کس خبری از نتایج و دستاوردهای این اجلاس نداشته و ندارد.
کامران گردان رئیس شورای اسلامی شهر همدان روز یکشنبه با برگزاری نشست خبری در خصوص این مجمع گفت: همان گونه که از نام این اجلاس مشخص است، این برنامه یک مجمع مشورتی بوده است هرچند دستاوردهای زیادی داشته است.
وی با بیان اینکه جذب گردشگر داخلی از مهمترین برنامه هایی است که باید به طور مداوم دنبال شود افزود: در این آیین روسا و دبیران شوراهای اسلامی و شهرداران کلان شهرهای کشور حضور داشتند که به طور یقین در معرفی هرچه بهتر همدان تاثیر گذار است.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری چهار کمسیون تخصصی در این اجلاس و معرفی همدان به عنوان قطب اصلی گردشگری کشور با برنامه ریزی انجام شد.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه بیانیه این مجمع به طور کامل منتشر خواهد شد افزود: نشست مجمع مشورتی به طور فصلی در هریک از استانها برگزار می شود.
گردان گفت: درخواست ثبت روز همدان در تقویم ملی به رئیس شورای استانها داده شد تا یک شهریورماه روز پزشک به عنوان روز همدان در تقویم ملی ثبت شود.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.