سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در جمع فرماندهان انتظامی بیان کرد: عملکرد مثبت پلیس در برقراری امنیت منجر به اعتماد مردم به کارکنان این نیرو شده است.
وی اضافه کرد: جلب رضایت مردم یکی از اصلی ترین اولویت های مجموعه نظام است که در این راستا باید از تمام توان بهره گرفت.
استاندار همدان نقش ناجا در ایجاد امنیت پایدار را مهم برشمرد و گفت: تعامل مناسب پلیس و مردم نعمت بزرگی است که موید مردمی بودن پلیس است.
شاهرخی همدان را جزو امن ترین استان های کشور برشمرد و بیان کرد: برای خدمت رسانی پلیس به مردم آمادگی کمک به این نیرو خدوم و تلاشگر وجود دارد.
فرمانده انتظامی استان همدان نیز گفت: تلاش برای برقراری امنیت به ویژه در برهه ای که دشمنان نظام در حال توطئه برای ایجاد ناامنی در کشور هستند از اهمیت بالایی برخوردار است
سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: اقدامات پیش دستانه عوامل انتظامی این استان در ایجاد امنیت پایدار تاثیر مطلوبی داشته است.
وی اظهار داشت: بیش از 700 هزار تماس با فوریت های پلیسی 110 همدان در هشت ماهه سال جاری برقرار شده که این نشانه اعتماد مردم به فرزندان خود در نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: کشف 4.5 تن انواع مواد مخدر نشان از تلاش مجاهدانه عوامل انتظامی برای برخورد با تهیه و توزیع موادمخدر است.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: با وجود اینکه همدان مسیر عبوری چندین استان کشور است اما آمار سوانح فوتی در این استان سیر نزولی داشته است.
وی افزود: هشت ماهه سال جاری سوانح فوتی در جاده های برون شهری 20 درصد و معابر درون شهری چهاردرصد کاهش داشته است.
2087/7526
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.