سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جاده غارعلیصدر به علت دوطرفه بودن و بالا بودن حجم ترافیک یکی از سه محور حادثه خیز این استان به شمار می رود.
وی اضافه کرد: این جاده پرترافیک معبر ورودی چند روستا پُر جمعیت بوده و وجود غار علیصدر بر افزایش تردد مسافران و ترافیک این جاده کم عرض افزوده است.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: بنابراین طبق رایزنی های صورت گرفته مقرر شد دوربین های قدیمی و بلااستفاده موجود در جاده های این استان جمع آوری و در این محور نصب شود.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: اجرای این طرح نیازمند دریافت مجوز از وزارت راه و شهرسازی و کد گذاری دوربین ها توسط پلیس راه کشور است.
وی گفت: جاده غارعلیصدر از بلوار آیت الله نجفی شهر همدان آغاز شده و تا انتهای حوزه استحفاظی این استان در قسمت بیجار حدود یکصد کیلومتر است.
رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: این جاده 100 کیلومتری نیازمند نصب پنج دوربین در مسیرهای ورودی و خروجی است.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: با توجه به حادثه خیز بودن این جاده یکصد کیلومتری، حدود 6 تیم خودرویی در این مسیر مستقر هستند که این آمار سه برابر حد استاندارد است
وی تقاطع قرق نهالستان را حادثه خیز ترین نقطه این جاده برشمرد و گفت: عملیات احداث زیرگذر در این قسمت به زودی آغاز شده و تا پایان سال بهره برداری می شود.
52 درصد سوانح فوتی این استان در راه های اصلی و 48 درصد در راه های فرعی رخ می دهد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.