یعقوب محمدی روز چهارشنبه در جریان انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش فنی و حرفه ای همدان اظهار داشت: آموختن علم و دانش در کنار مهارت آموزی موجب افزایش توانایی عملی و عملی و کاهش نرخ بیکاری افراد دانش آموخته می شود.
رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه درصدد همکاری آموزشی با دانشگاه های خارجی از جمله در کشور فرانسه و افغانستان هستیم اضافه کرد: تحقق همکاری آموزشی با دانشگاه های خارجی در گام نخست نیازمند شکل گیری این اندیشه و تفکر است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان نیز گفت: این تفاهم نامه مشترک در راستای توانمندی های علمی و فنی دانشجویان و بسترسازی اشتغال مولد منعقد شد.
وهب مختاران افزود: بستر سازی به منظور ایجاد اشتغال مولد و تربیت نیروی کار ماهر برای مشاغل مرتبط با رشته های دانشگاهی از دیگر موضوعات مهم این تفاهم نامه است.
وی این تفاهم نامه را سرمایه گذاری برای اشتغال آینده دانشجویان دانست و اظهار داشت: در این طرح از سرمایه گذاری های انجام شده دولت برای ارتقا سطح مهارت های عمومی دانشجویان استفاده می شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان همچنین از راه اندازی مرکز هتلداری غرب کشور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای همدان خبر داد و بیان کرد: این مرکز می تواند در حوزه های گردشگری و جذب توریست دوره هایی برگزار کرده و در ایجاد فرصت های شغلی پایدار موثر واقع شود.
مختاران گفت: این اداره کل با استفاده از توان مربیان مجرب و توانمند در کشور همچنین بهره گیری از تجهیزات مناسب می تواند همکاری مطلوبی با تمامی دستگاه ها داشته باشد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.