هادی فیض منش روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اهدای کتاب یک اقدام فرهنگی برای علاقه مند کردن خردسالان و کودکان به خواندن کتاب است اظهار داشت: جشنواره تئاتر بهترین فضا برای ایجاد این دوستی و رابطه محسوب می شود.
وی با اشاره به بخش های مختلف آیین شادپیمایی افزود: هدف نهایی این برنامه شادکردن کودکان و ایجاد فضای بانشاط در شهر میزبان جشنواره بین المللی تئاترکودک و نوجوان است.
فیض منش خاطرنشان کرد: گروه های عروسکی شامل دلقکها، موش ها، نقره ای تنان و عروسک های غول پیکر در آیین شادپیمایی دربین کودکان حضور یافته و هنرنمایی می کنند.
مدیر اجرایی جشنواره به اجرای نمایش در روی سن سیار اشاره کرد و گفت: این سن سیار توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تزئین و تدارک شده است.
فیض منش گفت: کودکان همدانی با عروسکها و چترهای رنگی به شادپیمایی می آیند و با هنرنمایی گروه های موسیقی سنتی شادی و پایکوبی می کنند.
شادپیمایی در پیاده راه بوعلی سینا در ساعت 15 روز 28 آبان با حضور پرشور خانواده ها و کودکانشان اجرا می شود.
بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مریم کاظمی و با شعار «کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروندی» از 28 آبان تا چهارم آذرماه در همدان برگزار می شود.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.