به گزارش ایرنا، «جهانبخش قنبری» روز دوشنبه در آیین زنگ روز جهانی کودک در مدرسه شهید پور مهدی اراک افزود: غبار روبی قبور شهدای کودک و نوجوان استان مرکزی توسط کودکان، حضور کودان و نوجوانان در منازل شهدای کودک، برپایی نمایشگاه ها کودک در تمامی شهرستان های استان، عضو گیری رایگان در تمامی مراکز پرورش فکری در روز جهانی کودک و نواختن زنگ جهانی کودک در تمامی مدارس استان از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.
وی ادامه داد: بازدید کارکنان و نمایندگان دستگاه های عضو کارگروه کودکان از بخش کودک بیمارستان ها، اجرای برنامه برای کودکان در مراکز شبه خانواده، کانون اصلاح و تربیت و کودکان کار و اتباع خارجی و تقدیر از کودکان نخبه از دیگر برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در این هفته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی خاطر نشان کرد: این برنامه ها با هدف افزایش نشاط و شادی با حفظ حرمت های دینی، شناسایی اهمیت دوران کودکی و نقش آن در شکل گیری بچه ها و آشنایی و حساسیت جامعه نسبت به موضوعات کودکان برگزار می شود.
قنبری با یادآوری برگزاری آیین نواختن زنگ روز جهانی کودک در مدرسه شهید پور مهدی اراک افزود: نواختن زنگ روز جهانی کودک با همکاری آموزش و پرورش استان مرکزی به صورت همزمان در تمامی مدارس شهرستان های استان برگزار می شود.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی دارای 44 کانون ثابت، 2 کانون سیار و سه کانون پستی برای ارائه خدمات است.
227 هزار دانش آموز در 2269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
1955/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.