به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش همدان،محمد پورداود با اشاره به برگزاری اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی در استان یزد، افزود: این گونه همایش ها نقش مهمی در ترویج، تقویت و تثبیت هویت اسلامی ایرانی دارد.
وی اظهار داشت: عناصر هویت و فرایند هویت یابی در کودکان پیش دبستانی در بستر فرهنگ اسلامی- ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است.
پورداود با تاکید بر بررسی و آسیب شناسی وضعیت موجود هویت و فرایند هویت یابی در کودکان ایران – اسلامی عنوان کرد: بسترها و فرایند های اجتماعی نقش مهمی در هویت و فرایند هویت یابی کودکان دارند.
وی با اشاره به بازنمایی هویت اسلامی- ایرانی کودکان پیش دبستانی در رسانه ها، سینما و فناوری های دیجیتال ارتباطی و اطلاعاتی به عنوانی یکی از اهداف مهم همایش مذکور ابراز امیدواری کرد: این همایش به تبیین راهکارهای اجرایی جهت شکل گیری و تقویت هویت اسلامی- ایرانی کودکان کمک کند.
گفتنی است اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی از سوی معاونت ابتدایی وزارت متبوع با هدف ترویج، تقویت و تثبیت هویت اسلامی - ایرانی 30 آبان ماه تا آذرماه 97 در استان یزد برگزار می شود.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.