زوراب پولولیکاشویلی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر افزود: مسئولان این شرکت تلاش زیادی برای چهلمین اجلاس جهانی گردشگری انجام داد و میزبان شایسته ای برای این اجلاس بود.
وی با قدردانی از مسئولان شرکت سیاحتی علیصدر برای این میزبانی اظهار داشت: این نخستین بار است که گواهینامه بین المللی اجلاس برای یک عضو صادر می شود و شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان نخستین عضو دارای گواهینامه (UNWTO) می شود.
پولولیکاشویلی عنوان کرد: به پاس قدردانی از شرکت سیاحتی علیصدر، رتبه آن در اجلاس ارتقا پیدا می کند و تجربیات این شرکت برای دیگر اعضا به اشتراک گذاشته می شود.
وی تاکید کرد: هدف ما از برگزاری این اجلاس استفاده از ایده ها و تجربیات جدید اعضا و به اشتراک گذ اشتند تجربیات آنها برای سایر کشورها است.
دبیرکل اجلاس جهانی گردشگری پیشنهاد داد تا شرکت سیاحتی علیصدر در آکادمی تازه تاسیس اجلاس جهانی گردشگری عضو شود.
مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر نیز گفت: سالانه نزدیک به یک میلیون گردشگر از این غار بازدید می کنند.
حمیدرضا یاری با اشاره به اینکه عمده گردشگران خارجی این غار از کشورهای اروپایی هستند اظهار داشت: از این بین گردشگران آلمانی بیشترین بازدید را از غار علیصدر داشتند.
وی توسعه گردشگری پایدار را مهمترین هدف این شرکت دانست و افزود: با وجود بازدیدهای میلیونی از غار در سالیان گذشته توانستیم اکوسیستم غار را به خوبی حفظ کنیم.
یاری با بیان اینکه تجربه ای که در بهره برداری از غار علیصدر داریم در دنیا بی نظیر است گفت: با برنامه ریزی دقیق، قابلیت خدمات دهی به بیش از 10 هزار گردشگر را در روز داریم.
عضو هیات رئیسه اجلاس جهانی گردشگری با بیان اینکه این شرکت آمادگی اجرای برنامه های اجلاس جهانی گردشگری را در توسعه غار دارد اظهار داشت: پیشنهاد می دهیم ارتباط اجلاس با شرکت سیاحتی علیصدر مداوم باشد و از تجربیات ما در توسعه صنعت گردشگری استفاده کنند.
چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) با حضور 80 عضو این اجلاس از 30 کشور جهان، از 21 تا 24 آبان به میزبانی همدان برگزار می شود.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.