سردار مظاهر مجیدی روز دوشنبه در آیین معارفه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: پیش از شکل گیری پیاده روی اربعین مفهوم نقش این حرکت در زمینه سازی ظهور زیاد درک نمی شد ولی امروز با شکل گیری این حرکت بزرگ حسینی، این واقعیت بزرگ ملموس است.
وی نقش و سهم پاسداران انقلاب اسلامی در فراهم کردن زمینه ظهور را مهم دانست و اضافه کرد: یکی از فرماندهان آمریکایی وقتی از بالا پیاده روی اربعین را کنترل می کرد در تفسیر این حرکت بزرگ عنوان کرد که «اژدهایی را می بینم که یک روز آمریکا را می بلعد».
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان این سوال که چه میزان برای ظرفیت سازی ظهور تلاش شده است ادامه داد: پاسداران باید در زمینه خودسازی درونی با هدف زمینه سازی برای ظهور تلاش کنند.
سردار مجیدی ی از همکاری و همراهی مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان قدردانی کرد و گفت: هر کجا شاهد وحدت بین ارکان یک سازمان بودیم به دنبال آن پیشرفت هم رخ داده است.
فرمانده سپاه استان همدان ادامه داد: سه رکن فرماندهی، حفاظت اطلاعات و نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان با وحدت رویه و هماهنگی برای اجرای رسالت های پیش بینی شده تلاش کردند.
به گزارش ایرنا در این آیین از خدمات حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی تقدیر و حجت الاسلام حسین علی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان معرفی شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.