مدیرکل آموزش و پرورش همدان در حاشیه برگزاری این آیین در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پدافند غیر عامل یکی از مهمترین ضروریاتی است که دانش آموزان باید در مدرسه آموزش ببینند تا در برابر حوادث غیر مترقبه آماده باشند.
محمد پورداود با اشاره به اینکه در این برنامه اداره کل پدافند غیرعامل و هلال احمر استان با آموزش و پرورش همکاری کردند افزود: در هفته پدافند غیرعامل دانش آموزان استان با شرکت در کارگاه آموزشی، با دفاع در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی آشنا می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش همدان افزود: همکاری مستمر با برنامه های مدیریت پدافند غیر عامل در استان، فراخوان مسابقات میان دانش آموزان برای جذب آنها در حوزه پدافند غیر عامل، برگزاری هشت ساعت اختصاصی کلاس های پدافند غیرعامل برای معلمان آموزش دفاعی و برگزاری آموزش تربیت و مربی پدافند از جمله اقدامات این اداره کل در حوزه پدافند غیر عامل است.
پورداود عنوان کرد: توزیع بروشور های آموزشی در بین دانش آموزان سراسر استان در حوزه پدافند غیر عامل و نصب بنر و دیوار نوشته های بیانات رهبر معظم انقلاب در مدارس در زمینه پدافند غیر عامل از دیگر اقدامات امسال آموزش و پرورش در این بخش است.
وی با اشاره به اینکه آموزش و تعلیم و تربیت دانش آموزان در زمینه‌های مختلف باید جدی گرفته شود، افزود: دانش آموزان با اجرای برنامه های مختلف در مدرسه، آماده نقش آفرینی در جامعه می‌شوند و مدارس باید دانش آموزان را برای حضور فعال و موثر در جامعه آماده کند.
گفتنی است در سال تحصیلی 98-97 نزدیک به 287 هزار دانش آموز در سطح مدارس استان همدان تحصیل می کنند.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.