به گزارش ایرنا، عباس صوفی عصر چهارشنبه در جمع اعضای کمیته های فوتبال محلات همدان اظهار داشت: هم اکنون در فوتبال با بیش از یکصد تیم در رده های سنی مختلف جزو شهرهای برتر در گستره فعالیت ورزش در محلات هستیم.
وی اضافه کرد: ضمن اینکه در هیچ شهری امکانات رایگان از قبیل لباس، توپ و سایر وسایل شخصی به تیم های محلی داده نمی شود.
صوفی ادامه داد: هدف ما فراهم سازی بستر فعالیت گسترده خانواده ها در ورزش محلات است و سال آینده ضمن افزایش رشته های ورزشی، المپیاد محلات را به شکل فراگیر در چهار منطقه مدیریت شهری همدان برگزار می کنیم.
وی بیان کرد: رویکرد شورا و شهرداری به توسعه و رونق ورزش در عرصه های مختلف همگانی، قهرمانی و محلات مثبت است و تاکنون حمایت های بسیار مطلوبی را شاهد بوده ایم.
صوفی با تاکید بر توسعه فضای فرهنگی، تفریحی و ورزشی در محلات مختلف شهر همدان گفت: امسال احداث چندین پارک بزرگ و کوچک در سطح مناطق مختلف شهر همدان را آغاز کرده ایم و سیاست ما ایجاد فضای برای ورزش های متنوع در این پارک ها است.
وی ایجاد فضاهای تفریحی را حق مردم شهر همدان دانست و گفت: ایجاد پارک ها علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز، در راستای فراهم کردن محیط شادی، نشاط و تفریح خانواده ها مورد توجه قرار دارد.
شهردار همدان با تمجید از دست اندرکاران ورزش محلات گفت: امسال در فوتبال کار بی نظیری صورت گرفت و برگزاری مسابقات فوتبال رده های پایه اقدامی پسندیده بود.

* توسعه ورزش حق محلات است
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی همدان نیز در این نشست گفت: توسعه ورزش حق محله های مختلف شهر همدان است و انتظار داریم تمامی مناطق شهرداری در مسابقات ورزشی محلات مشارکت کنند.
سعید خوشبخت افزود: رونق ورزش محلات یکی از برنامه مهم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است و خوشبختانه اعضای شورای شهر و شهردار نیز حمایت بسیار خوبی از آن دارند.
وی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه ورزش رده های سنی پایه گفت: امسال برگزاری مسابقات فوتبال در رده های سنی پایه اقدام پسندیده بود که البته برای سال آینده به شکل گسترده تر برگزار می شود و هدف ما پشتوانه سازی برای فوتبال همدان است.
خوشبخت افزود: زمینه حضور استعدادهای فوتبال محلات در تیم های شهرداری همدان نیز مهیا است و همکاری خوبی در این خصوص انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم سایر ارگان ها نیز همکاری و حمایت لازم را در توسعه ورزش محلات داشته باشند چرا که شهرداری متولی اصلی ورزش محلات و همگانی نیست و با این وجود همواره بسترسازی لازم را انجام داده ایم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: باتوجه به نگاه مثبت اعضای شورای شهر و شهرداری، سال آینده نیز بودجه مناسبی به ورزش محلات اختصاص می یابد و می خواهیم چندین رشته جدید را در قالب مسابقات مختلف برگزار کنیم.
در این نشست اعضای کمیته ورزش محلات به طرح دیدگاه های خود پیرامون دغدغه های مختلف تیم های شرکت کننده در رشته فوتبال پرداختند.
هم اکنون بیش از سه هزار بازیکن و مربی در فوتبال محلات همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.