به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در جلسه اعضای ستاد هماهنگی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: شعار «کودک و حقوق اجتماعی» برای این دوره از جشنواره برگزیده شده است.
وی با اشاره به وجه مشترک بندهایی از منشور حقوق شهروندی با شعار امسال جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: این رویداد فرهنگی اهداف بزرگی را دنبال می کند و شایسته حمایت از سوی این نهاد است.
شاهرخی خاطرنشان کرد: در منشور حقوق شهروندی هشت بند به موضوع حقوق اجتماعی کودک اختصاص یافته است و جشنواره تئاتر می تواند کودکان را با این حقوق آشنا کند.
معاون استاندار همدان با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رویدادی بین المللی و گسترده در سراسر جهان است، گفت: این رویداد باید انعکاس رسانه ای و خبری فراگیر داشته باشد.
وی تاکید کرد: جشنواره تئاتر محدود به فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و تاکنون همه دستگاه های اجرایی همدان در آماده سازی تدارکات و امکانات جشنواره همکاری کرده اند.
شاهرخی به همدلی و عزم همگانی مسئولان در توسعه و بالندگی استان اشاره کرد و افزود: برگزاری چندبن اجلاس جهانی مربوط به رویداد گردشگری همدان 2018 نمونه بارز انسجام و هماهنگی کم نظیر همدانی هاست.
بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 29 آبان تا چهارم آذر 1397 با میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.