وحید سخائیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کرایه پیش بینی شده برای جابجایی هر مسافر 500 هزار ریال است اما در صورت استفاده از اتوبوس های «وی آی پی» باید 600 هزار ریال پرداخت کنند.
وی اضافه کرد: امسال نیز خودروی مورد نیاز برای جابجایی زائران اربعین حسینی پیش بینی شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
رئیس اداره حمل و نقل و مسافر همدان بیان کرد: هماهنگی لازم با انجمن صنفی و شرکت های مسافری مبنی بر اعزام زائران از همدان به مرز مهران صورت گرفت و این شرکت ها بنرهایی را در محل کار خود نصب کردند.
سخائیان یادآوری کرد: اربعین سال گذشته 10 هزار و 880 زائر با استفاده از 340 دستگاه اتوبوس از همدان عازم مهران شدند همچنین 27 هزار زائر با 860 دستگاه اتوبوس بازگشتند.
وی گفت: برای تامین لاستیک اتوبوس مورد نیاز پیش از شروع طرح اربعین مکاتبه های لازم با ستاد مرکزی صورت گرفت.
رئیس اداره حمل و نقل و مسافر همدان اضافه کرد: همچنین در این مکاتبه بر استفاده نکردن از ناوگان اتوبوسی فرسوده و دارای نقص فنی برای جابجایی مسافران و بهره گیری از رانندگان حرفه ای و توانمند تاکید شد.
سخائیان افزود: مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز ناوگان عمومی وجود ندارد و مقرر شده جایگاه های سوخت به منظور سوخت گیری خارج از نوبت خودروهای امدادی و ناوگان عمومی پیش بینی شود.
وی بیان کرد: 22 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی موجود در جاده های برون شهری همدان برای میزبانی از زائران حسینی آماده هستند.
همدان مسیر عبوری زائران 20 استان است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.