زهره ابوطابیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کیانا اردلانی، مائده حسینی، بهار محمدی، مبینا اصلانی، کیانا طاهر انوریان، مطهره موقر نیکو، سارا نسیم دوست، هدیه آقامحمدی و شیما صفایی ورزشکاران اعزامی به این رقابت ها هستند.
وی بیان کرد: این رقابت ها در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می شود و شیما صفایی بخت اصلی قهرمانی است.
ابوطالبیان خاطرنشان کرد: دور نخست این رقابت ها در اراک برگزار شد و شیما صفایی سوم شد.
نائب رئیس هیات تنیس روی میز همدان در ادامه گفت: تاکنون مرحله نخست این تور برگزار شده و قرار است مرحله سوم به میزبانی بوشهر برگزار شود و در نهایت سه ورزشکار برتر عضو تیم ملی خواهند شد.
ابوطالبیان نتایج به دست آمده تیم همدان در مرحله نخست بازی ها را چندان رضایت بخش ندانست و گفت: انتظار دارم در کرمان نتایج بهتری کسب کنند.
این مربی تیم تنیس روی میز بانوان همدان یادآور شد: الناز دبیری دیگر مربی همدانی نیز در کنار ما عازم کرمان شد.
وی با اشاره به جایگاه مطلوب تنیس روی میز بانوان همدان در مسابقات طرح هوپس و تور ایرانیان گفت: همدان جز استانهایی است که بیشترین سهمیه ها را در همه رده های سنی دارد.
ابوطالبیان افزود: در بزرگسالان و هوپس 6 سهمیه، در نوجوانان و جوانان 9 سهمیه داریم در حالی که سایر استان ها بین 2 تا 4 سهمیه هستند.
وی بیان کرد: در هفته های اخیر تمرین های منظم و منسجمی انجام داده ایم و معتقدم شیما صفایی شانس بالایی برای قهرمانی دارد ضمن اینکه تلاش داریم همه بازیکنان نتایج خوبی کسب کنند.
هم اکنون بیش از 50 ورزشکار تنیس روی میز همدان به صورت مستمر در قالب طرح هوپس، تور ایرانیان و بزرگسالان در حال تمرین و مسابقه هستند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.