به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان، رسول منعم اظهار داشت: 30 برنامه شاخص در سطح استان طی هفته تربیت بدنی برگزار می شود. وی بیان کرد: برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه امسال با شعار «چهل سال ورزش، چهل سال افتخار» از سوی وزارت ورزش و زیر نظر معاونت همگانی این وزارتخانه برگزار خواهد شد.
منعم اضافه کرد: به صدا درآمدن زنگ زورخانه ها، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش با شکوه جاماندگان اربعین حسینی در سطح استان، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در قهاوند، برگزاری مراسم زنگ ورزش در مدارس استان و برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از برنامه های مهم اجرایی همدان در هفته تربیت بدنی است.
وی اظهار داشت: توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تامین سلامت جسمی و روحی جامعه و به خصوص نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان از اهداف اصلی این برنامه ها است.
منعم خاطرنشان کرد: توجه جدی به برنامه های اجرایی استان همدان در هفته تربیت بدنی و ورزش ضروری است و انتظار می رود با کیفیت بسیار مطلوب برگزار شود.
هم اکنون بیش از 75 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 50 هیات ورزشی در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.