حمیدرضا حاجی بابایی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: سال 87 طرح احداث 6 منطقه ویژه در کشور به تصویب رسیده بود که با پبگبری های صورت گرفته منطقه ویژه فناوری های برتر همدان در بودجه سال 97 گنجانده شد.
وی اضافه کرد: این طرح در حوزه صنعت تحول و شتاب بزرگی به وجود می آورد و همدان را در عرصه ملی و فراملی صاحب نام می کند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای استقرار شهرک فناوری های برتر یکهزار متر مربع از بهترین زمین های شهر در نظر گرفته شده و تمام زیرساخت ها برای عملیات اجرایی این طرح مهیا است.
حاجی بابایی افزود: منطقه ویژه فناوری های برتر بزرگترین طرح در تاریخ صنعت استان همدان محسوب می شود که در رونق اشتغال و سرمایه گذاری تاثیر بسیاری دارد.
وی با بیان اینکه در این طرح سرمایه گذاران بخش خصوصی و دانشگاه ها مشارکت می کنند، افزود: منطقه ویژه فناوری های برتر به طور حتم می تواند سرمایه گذاران بسیاری را جذب کند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: سرمایه گذاری به صورت اقساط 60 ماهه و کاهش سهم آورده متقاضی از 30 به پنج درصد بخشی از تسهیلات ویژه دولت برای سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
عملیات احداث منطقه ویژه فناوری های برتر امروز با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور و جمعی از مسئولان محلی استان آغاز شد.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.