به گزارش ایرنا، عصر روز گذشته (جمعه) در جریان دیدار 2 تیم از سری مسابقات لیگ بزرگسالان محلات همدان، داور بازی مورد هجوم برخی افراد قرار می گیرد و دچار جراحت می شود.
این اتفاق ناخوشایند در زمین خاکی شهید چیت سازیان (انبار نفت) همدان روی داد و به گفته شاهدان عینی نزدیک به یکصد تن به داخل زمین هجوم بردند.
مسئول کمیته داوران فوتبال محلات همدان در این باره گفت: متاسفانه برخی تیم های فوتبال محلات طاقت باخت و بازی ضعیف خود را ندارند و همه مسایل را به گردن داور بیگناه می اندازند.
محسن رضایی موحد افزود: داور به درستی به قضاوت در این مسابقه پرداخت و متاسفانه مورد هجوم افرادی قرار گرفت که شناسایی و از آنها در مراجع قضایی شکایت نیز شده است.
وی بیان کرد: در سال های اخیر داوران فوتبال محلات همواره مورد حمله قرار گرفته اند و به هیچ عنوان امنیت آنها تامین نمی شود.
رضایی موحد خواستار حضور مستمر پلیس و آمبولانس در مسابقات فوتبال محلات شد و افزود: متاسفانه باشگاه شهرداری همدان که متولی برگزاری مسابقات است، کم کاری می کند در حالیکه حضور پلیس و آمبولانس در مسابقات ورزشی الزامی است.
مسئول کمیته داوران فوتبال محلات همدان خاطرنشان کرد: اگر مشکلی برای کادر داوری پیش بیاید، چه کسی پاسخگوی خانواده آنها خواهد بود.
مسئول کمیته فوتبال محلات همدان نیز در این باره گفت: فردا در نشستی با حضور اعضای کمیته انضباطی فوتبال محلات به این مورد رسیدگی می شود.
سعید پناه آبادی افزود: توهین به جامعه داوری خط قرمز فوتبال محلات همدان است و جدا از جرائم انضباطی، همکاری لازم قضاییی نیز صورت می گیرد.
مسئول کمیته فوتبال محلات همدان اضافه کرد: این حرکت و حرکاتی مشابه، به هیچ وجه مورد تایید فوتبال محلات و جامعه ورزش نیست.
پناه آبادی ادامه داد: به همین دلیل و برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی، ضمن برخورد با خاطیان این حادثه، نهایت همکاری را با کمیته انضباطی فوتبال محلات و مسئولان حقوقی و نظارتی انجام می دهیم.
هم اکنون 50 تیم در لیگ فوتبال بزرگسالان محلات همدان فعالیت دارند و این رشته ورزشی یکی از با سابقه ترین مسابقات ورزشی کشور به شمار می رود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.