علی بحیرایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: اقلام توزیع شده شامل دفتر، مداد رنگی، کلاسور، ملزومات آموزشی، کیف و کوله پشتی مدرسه می شود و با رعایت مقطع تحصیلی و جنسیت دانش اموزان در بین آنها تقسیم شده است.
وی به پرداخت 300 هزار ریال وجه نقد به هر داش آموز برای ثبت نام در مدرسه اشاره و عنوان کرد: در مجموع حدود 2 میلیارد و 470 میلیون ریال اعتبار از منابع امداد برای ثبت نام دانش آموزان پرداخت شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: خدماتی شامل مشاوره هدایت تحصیلی، حمایت از نخبگان و شناسایی استعدادهای درخشان به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه شده است.
وی ادامه داد: در طول سال تحصیلی دانش آموزان از کمک هزینه های تقویت بنیه تحصیلی و کمک هزینه راهیابی به دانشگاه نیز بهره می برند.
بحیرایی با اشاره به بهره مندی دانش آموزان از کانون های فرهنگی و تربیتی تاکید کرد: پیگیری امور تحصیلی دانش آموزان در طول سال و همچنین برپایی و اعزام آنها به اردوهای آموزشی و تربیتی از دیگر برنامه های این نهاد حمایتی برای دانش آموزان زیر پوشش است.
گفتنی است، حدود 49 هزار خانواده نیازمند شامل 86 هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می کنند.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.