سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: ماموران انتظامی استان به یک دستگاه کامیون حامل کانتینر 40 فوتی مشکوک شدند و با استعلام از سیستم پایش محموله های جاده ای مشخص شد کامیون حامل لوازم آرایشی از بندر خرمشهر به مقصد تهران است.
وی ادامه داد: پس از هماهنگی های قضائی خودرو به همراه راننده و سرنشین برای بررسی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل و در بازرسی از آن محموله لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: پرونده متهمان در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت و در این مرجع به پرونده این افراد رسیدگی می شود.

*** توقف 2 کامیون حامل سوخت قاچاق
سردار کامرانی صالح اظهار داشت: 2 کامیون حامل سوخت قاچاق به همراه لوازم آرایشی جاسازی شده در یک کانتینر توسط عوامل پلیس آگاهی کشف شد.
وی گفت: پس از اینکه اطلاعاتی مبنی بر توزیع خارج از شبکه فرآورده های نفتی از استان های غربی کشور به سمت همدان دریافت شد ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی صحت این خبر را بررسی کردند.
سردار کامرانی صالح افزود: به دنبال ایجاد تورهای ایست و بازرسی و تشدید اقدامات کنترلی، کامیون های حامل سوخت قاچاق در نزدیکی شهر صالح آباد توقیف شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودروها دریافتند که قاچاقچیان اقدام به دستکاری تانکر سوخت کرده اند.
سردار کامرانی صالح توضیح داد: آنها خانه های موجود در تانکر را دستکاری کرده و در قسمت نخست سوختگیری روغن سوخته قرار گرفته و مابقی تانکر حامل گازوئیل غیرمجاز و قاچاق بود.
این مقام ارشد انتظامی همدان با بیان اینکه در این ارتباط چهار متهم به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: ماموران در بازرسی از کامیون نخست 30 هزار لیتر و از کامیون دوم 20 هزار لیتر سوخت فاقد مجوز و قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال کشف کردند.
دهه سوم شهریور امسال عوامل پلیس آگاهی همدان موفق به کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بهار شدند.
90هزار لیتر سوخت قاچاق از چهار دستگاه کامیون نیز 16 شهریور امسال در این استان کشف شد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.