حمید خاور زمینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: هم اینک کشور در شرایط خاصی از منظر اقتصادی، اجتماعی و سیاسی قرار دارد بنابراین همت خانه احزاب کمک برای به وجود امدن شرایطی است که زندگی مردم دچار مشکل نشود.
مسئول حزب اراده ملت ایران (حاما) در همدان اضافه کرد: خانه احزاب با ارائه راهکار و پیشنهاد، همکاری لازم را با دولتمردان کرده و در صورت نیاز مخالفت خود را با برنامه ای که موجب بروز مشکل در زندگی مردم شود، اعلام می کند.
وی گفت: علاوه بر ارتقای شاخص های فرهنگی، آموزش های سیاسی به مردم و درگیر کردن و مشارکت دادن افراد در فعالیت های قانونی حوزه سیاسی، از دیگر اولویت های این مجموعه است.
خاور زمینی اضافه کرد: اگر احزاب قانونی به صورت علمی، دقیق و حساب شده مشارکت اجتماعی را برانگیزند بسیاری از بحران ها را به راحتی می توان کنار زد.
وی ادامه داد: اما اگر فضای بازی ایجاد نشود تبعات منفی زیادی برای جامعه به همراه دارد و احتمال بروز شکنندگی در جامعه زیاد است.
خانه احزاب همدان فعالیت خود را از اوایل مرداد امسال آغاز کرد و انتخابات داخلی آن 16 شهریور برگزار و رئیس، نایب رئیس و خزانه دار انتخاب شدند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.