به گزارش ایرنا، تیم پاس در هفته نخست این رقابت ها نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل بعثت کرمانشاه به دست نیاورد و در آن سوی میدان شهرداری بندرعباس در بازی خارج از خانه غافلگیر شد و با سه گل برابر استقلال رامشیر شکست خورد.
این وضعیت باعث شد تا شهرداری بندرعباس در قعر جدول قرار بگیرد و پاس نیز با یک امتیاز به طور موقت جایگاه هفتمی جدول چهارده تیمی گروه ب را کسب کند.

* استعفای مدیرعامل داستان همیشگی پاس
حال در آستانه بازی دوم تیم پاس، خبر از استعفای امیر عظیمی مدیرعامل این باشگاه شنیده می شود که البته به داستان همیشگی این تیم در فصل جاری تبدیل شده است.
امیر عظیمی برای چندین بار استعفای خود را اعلام کرد و حاضر نشد به باشگاه برود و گویا دیگر قصد بازگشت ندارد.
در این شرایط بود که پاسی ها غافلگیر شده و فرصت نیافتند برای تهیه بلیت پرواز به بندرعباس اقدام کنند و به اجبار زمینی راهی این شهر جنوبی شدند؛ سفری که بیش از 20 ساعت به طول انجامید و خستگی را بر تن اعضای تیم گذاشت.

* پاس بدون تغییر مقابل شهرداری بندرعباس
صادق نادرپور، بهنام رفتاری، وحید حاج عربی، امین کاشفی، مرتضی حسین زاده، یاسر گودرزی، مهدی نصیری، ابوالفضل زمردی، رضا کاشفی، رسول رضایی، مجید خمیسی، فرهاد فراهانی، آرمین طلایی منش، محمد سوادکوهی، حسین جودکی، سیدجمال معصومی، میثم زمانی، بهزاد سلطانی و امیر علیدادی بازیکنان اعزامی پاس به بندرعباس هستند.
علیرضا شاهسوند مدافع راست پاسی ها نیز به دلیل مصدومیت غایب این مسابقه خواهد بود.

* جدال برای سه امتیاز
وضعیت حساس دو تیم در جدول رده بندی گروه ب باعث شده تا برای کسب سه امتیاز به میدان بروند.
البته در این بین شهرداری بندرعباس که از امتیاز خانگی بهره می برد، بیش از پاس شرایط تصاحب سه امتیاز را دارد.
با این حال احمد جمشیدیان با اشراف کامل بر شرایط تیم و این مسابقه، ابتدا به دنبال بسته نگه داشتن دروازه تیمش خواهد بود.
پاسی ها امیدوار به استفاده از ضد حمله ها هستند؛ چراکه این تیم از مهاجمان و هافبک های سرعتی برخوردار است و شهرداری بندرعباس در بازی قبل که تن به شکست سنگین داد، اسیر دفاع کند خود شده بود.
بدون تردید بازیکنانی نظیر علیدادی و رضایی در بازی هجومی و قدرت سرزنی محمد سوادکوهی در نوک حمله می تواند گره گشای گلزنی پاس در این مسابقه باشد.

* درخواست از کمیته داوران
پاسی ها برای این بازی از کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواسته اند تا داور باتجربه را انتخاب کند.
قضاوت بحث برانگیز بازی تیم های پاس و بعثت کرمانشاه که بازتاب گسترده در فوتبال لیگ دو کشور داشت باعث شد تا کمک داور دوم مسابقه با محرومیت روبه رو شود.
حتی فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز به پرونده داوری این مسابقه ورود پیدا کرد و به طور شخصی پیگیری های لازم را انجام داد.

* هوای شرجی رقیب دیگر پاس
هوای شرجی و 30 درجه ای بندرعباس هم رقیب دیگری برای تیم فوتبال پاس همدان محسوب می شود.
تیم پاس ساعت 16 و 45 دقیقه به مصاف شهرداری بندرعباس می رود که در اوج گرما و شرجی بودن هوا قرار دارد.
شاگردان احمد جمشیدیان روز گذشته در هوای شرجی تمرین سبک و بدون توپ را در فضای هتل محل اقامت خود انجام دادند تا با شرایط بهتر در این مسابقه صف آرایی کنند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.