به گزارش ایرنا، نستور رخشنده پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: احداث تونلی به طول یک هزار و 960متر و راه های دسترسی جدید به شهر علوی از محل همین اعتبارات، در حال اجراست.
وی ادامه داد: عملیات حفاری تونل یاد شده به پایان رسیده و راه های جدید دسترسی به شهرعلوی نیز تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گفته این مسوول، با بهره برداری از این تونل و راه های دسترسی آن، فاصله بندرعباس به شهر علوی از50 کیلومتر فعلی به 30 کیلومتر کاهش می یابد.
رخشنده پور اضافه کرد: فاصله 15کیلومتری با صنایع غرب بندرعباس از مزایای شهرعلوی است که شاغلان در این صنایع می توانند با اسکان در این شهر از رفت و آمد به بندرعباس بی نیاز شوند.
وی خاطرنشان کرد: زمین در این منطقه با شرایط آسان و قیمت ارزان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
وی یاد آور شد: درحال حاضر 350 واحد مسکونی در شهر جدید علوی ساخته شده و درمرحله نخست آن، این منطقه می تواند پذیرای اسکان 100 هزار نفر باشد.
مدیرعامل شهر جدید علوی همچنین اظهار داشت: زیرساخت های این منطقه از جمله آب و برق و شبکه فاضلاب نیز تامین شده است.
رخشنده پور از شهر جدید علوی به عنوان منطقه ای بکر و خوش آتیه نام برد که در آن زمین هایی با کاربری های متفاوت تجاری و تفریحی جهت ساخت شهربازی، استخر و دریاچه گردشگری آماده شده و قابل تحویل فوری به سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی است.
وی گفت: قیمت زمین در این منطقه حدود 85 درصد ارزان تر از بندرعباس است که 30درصد آن نقد و بقیه در اقساط بلند مدت از متقاضیان دریافت می شود.
شهر جدید علوی با تملک 3هزار هکتار زمین در فاصله 50 کیلومتری غرب بندرعباس توسط وزارت راه و شهرسازی برای اسکان شاغلان صنایع غرب بندرعباس و جمعیت سرریز این شهر پیش بینی و ساخته شده است.
2094 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.