به گزارش ایرنا، فریدون همتی یکشنبه شب در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی با محوریت بخش کشاورزی استان افزود: صندوق حمایت از بخش کشاورزی هرمزگان با مشارکت بخش دولتی و خصوصی شروع به فعالیت کرده و تا پایان سالجاری نیز کمک های خوبی به این صندوق می شود.
وی ابراز داشت: صندوق های تخصصی ظرفیت خوبی برای ارایه تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان دارند که باید در جهت تقویت این صندوق ها تلاش بیشتری صورت گیرد.
استاندار هرمزگان هم چنین با نگاهی به وضعیت صنعت پرورش و تولید گوشت مرغ در استان گفت: از 290 واحد تولیدی مرغ در این منطقه، 222 واحد فعال بوده و سال گذشته افزون بر 31 هزار تن گوشت مرغ تولید شد.
همتی ضمن تاکید بر لزوم رفع مشکلات واحدهای تولید جوجه یک روزه در هرمزگان بیان داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان به طور جد پیگیر این موضوع باشد و مشکلات آن ها را با کمک بانک ها و دستگاه های متولی رفع کند.
وی با اشاره به تحقیق های انجام شده برای پرورش ماهیان بومی در هرمزگان اظهارداشت: با توجه به سازگاری بهتر ماهیان بومی با شرایط منطقه نیاز است این تحقیق ها با قوت بیشتری پیگیری شود و کار اقتصادی و تولیدی جهت پرورش این ماهیان در دریا صورت گیرد.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.